HTML doboz

<script id="_wau0em">var _wau = _wau || [];
_wau.push(["colored", "dwcdt1wfsmgg", "0em", "493915ffffff"]);
(function() {var s=document.createElement("script"); s.async=true;
s.src="http://widgets.amung.us/colored.js";
document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(s);
})();</script>

Tom Bobb Blokk

“To learn who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize.” "Ha tudni akarod, ki szabályoz (irányít) téged, egyszerűen keresd meg, ki nem kedveli a kritkádat." - Voltaire (saját fordítás)

ELÉRHETŐSÉGEM

Ha már nem elég a személyeskedés itt a cikkek hozzászólásaiban, hadd szóljon a párbaj kettőnk között. Itt mindig megtalálsz:

tombobb kukac freemail.hu

De legyél kimért, pontos és egyszerű. (Nem viccelek.) Nincs időm marhaságokra felelni.

Facebook oldaldoboz

Utolsó kommentek

  • Don Calo': Olvastam a Kurucon az önvédelemmel és a rejtett viselésű ö.v. fegyverekkel kapcs. hsz. írásodat. E... (2018.12.19. 13:43) ÉRDEKES MONDÁSOK ÉS „ELSZÓLÁSOK”
  • urlajos: Boldog,békés újesztendő kívánok az egész családnak. urlajos (2018.01.02. 09:02) A 20 WATTOS BEJEGYZÉS
  • Tom Bobb: @urlajos: Köszönöm biztató és kedves szavaidat. Nem titkolom, hogy jó volt olvasni őket. Nagyjából... (2017.10.31. 21:11) A 20 WATTOS BEJEGYZÉS
  • urlajos: Kedves Tom! Én már nagyon régóta olvasom írásaidat.Mint egyszer már jeleztem,minden írásod megvan... (2017.10.26. 21:24) A 20 WATTOS BEJEGYZÉS
  • F.M.J.: www.youtube.com/watch?v=G2tGpnh1sbI (2017.09.24. 23:53) A 20 WATTOS BEJEGYZÉS
  • Utolsó 20

TBB main page

Tom Bobb bejegyzése 2014. január 04. 12 komment

ALAPHANGOK ÉS JÖVŐKÉPEK

Címkék: motor

elejeposter.jpg

- magamat ajánlom -

Üdvözöllek a világomban.

Néhány szabályt fogok most elmondani neked, ez mellett annak, aki nem ismer, szépen bemutatkozom, és egy kicsit mesélek az irányvonalról is. Ez itt az első bejegyzés. Maga a Bobb-féle szentírás - vagy mifene. Bele is vágva így kanyarintom a szavakat: ez a blog követője és jogutódja az egykoron népszerű, Agymosott névre keresztelt és közel négy évig sikeresen vezetett blogomnak. Ezt jó tudnod. Nem fogok hazudozni - ugyanazt az irányvonalat akarom megteremteni itt, mint anno tettem, viszont politikai témájú posztjaim többsége (nagy többsége) immáron csak és kizárólag a világpolitikával fog foglalkozni. Tekintve, hogy lassan több mint 4 éve „elszakadtam” Magyarországtól, teljesen természetes, hogy a Nagytávolból nem lehet és nem is fogok pofázni arról, mit és hogyan kéne megtenni otthon.
Ez többé már nem az én dolgom.
Természetesen fenntartom azt, hogy a politika mellett az irodalommal (érdekességekkel és fikázásokkal is) foglalkozzak. Szeretnék olyan témákat érinteni, amik esetleg érdekelhetnek téged, amelyekről beszélgethetsz haverokkal, amiket említhetsz - vagy amiken később elgondolkozhatsz. Tehát szép, színes és szélesvásznú jövőt tervezek, amiben elférnek majd a témák egymás mellett.
Egyetlen dolog fogja összekötni őket.
Jómagam.

A nevem Tom Bobb.
Természetesen nem ez az igazi nevem, nem ezen a néven vagyok említve a mindenkori hatalmak regiszterkönyvében. Később, mikor már lezártnak tekinthetek majd egy folyamatot, amiről mesélni is fogok neked, természetesen elárulom, ki vagyok valójában - jöhetnek a Facebook-haverságok, a követők és őrjöngők, kopogtathat rendőrség és egyéb erőszakszerv.
Ez is természetes.
Most azonban csak úgy ismerhetsz, hogy Tom. Nem „Bob” - Bobb. Nevem egyben egy szellemi kihívás is, amivel ellenőrizni tudom az engem megszólító emberkék agyi színvonalát. Az elmúlt években több tíz hozzászóló és levélíró bökdösött engem „Bob” névvel. Nem illetlenség. Több annál. Figyelmetlenség. Vagy még ennél is több: nemtörődömség. Így aztán a jövőben azokat, akik nem figyelnek erre, talán még válaszra sem méltatom.
2008-ban kezdtem bele az Agymosott névre keresztelt blogomba és 2013 tavaszáig több mint háromszáz bejegyzés és cikk született meg benne. Aztán olyan változások következtek be az életemben, amik miatt le kellett mondanom erről a gyermekemről - sokan ezt úgy értelmezték, hogy végleg be akarom fejezni, elfogyott a lendület, nincs több mondanivalóm. Ez nem volt és most sem igaz. Viszont külső tényezők miatt meg kellett hoznom a döntésemet. Meg is hoztam.
Most azonban visszatérek.
Nem szándékozom a régi rendszer szerint élni, vagyis havonta 5-10 cikket letenni az asztalra (tekintve, hogy javarészt több oldalas történetekkel állok elő), de igyekszem összefoglalni és értelmesen megfogalmazni a gondolataimat, havi bontásban olyan 2-3-4 alkalommal. Talán kevesebbszer - nem tudom még. De ez legyen elég.

A szabályok.
Nem fogok cenzúrát alkalmazni, még akkor sem, ha az ostoba trollok elözönlik a blogot és kellemetlenül fröcsögnek majd a cikkek mögött. Nem fogok senkit sem kitiltani, aki értelmes vitában felülkerekedik rajtam - de gondolkodás nélkül kidobom innen, és ha lehet, minden eszközömmel „üldözni fogom” azt, aki csak azért lép be hozzám, hogy ömlessze a fárasztó szlogenjeit. Senki sem kíváncsi ostoba hittérítőkre.
Szépen levésem neked a gondolataimat, te elolvasod és vagy egyetértesz velem, vagy elküldesz magadban a kurva anyámba legszebb helyekre, amiket ismersz. Ez nem gond. Talán még írni is fogsz nekem - megteheted. Pocskondiázhatod a stílusomat, a blogot, a témákat, akár még a személyemet is („Ki vagy te, hogy onnan Messzeföldről ugassál ide?”), de nem engedem, hogy mélyebben személyeskedj vagy a családomat is a szádra (billentyűzetedre) vedd. Azért tartsuk meg a távolságot. Nem őriztünk együtt libát, mondaná nagyapám, és ez igaz.
Az én szememben te egyenlő fél vagy. Legalábbis, mikor belépsz az én területemre. Nem tartalak kevesebbre, de többre sem, mint amit én képviselek. Egészen addig a pontig civilizált beszélgetést (vitát) is fogunk folytatni, amíg megérted, mit és miért írtam - és amíg elfogadod, hogy itt én vagyok a főnök, az én gondolataimat olvashatod, amiket könnyen elkerülhetsz azzal, hogy messzire takarodsz, és sosem jössz ide vissza.
Soha.
Szeretném, hogy „követőimnek” valós élményeket, kellemes olvasmányokat szerezzek. Tudom, hogy rengetegen kedvelik a stílusomat - és ugyanígy vannak ellenzőim is. Lesznek majd újabbak is. Mindkét részről. Ez természetes.

Nem alkuszom.
Tartom, hogy a világ nem fekete és nem fehér. De vallom, hogy valami nagyon nem stimmel, mikor a tévéből és az újságokból csak egyféle bizsergető semmi ömlik ránk, miközben a „szabad vonalon”, mélyebbre ásva egy másik világot fedezhetsz fel magad körül. Nem stimmel a dolog, hiszen ha elmesélsz egy történetet, ami nem tetszik a mindenkori „demokratikus erőknek”, rögtön üldöznek, hallgatásra kényszerítenek, igyekeznek elnyomni. Nem fekete és fehér a világ, de ha okosan nézel körbe benne és okosan hallod meg a hangjait, akkor rá kell döbbenned: közel jársz hozzá, hogy értsd.
Ebben fogok segíteni. Nem leszünk mindig közel a teljes megértéséhez, de igyekszem fogni a kezed és mutatni az utat. Egy akarok lenni azok közül, akik nem csak beszélnek, hanem mondanak is valamit. Ezt megtettem a múltban („Agymosott”) és meg tudom tenni a jövőben is.

Tisztában vagyok azzal is, hogy van egy kérdésed, amire választ szeretnél kapni. Íme tehát a válaszom: igen, el fogod olvasni és el is tudod majd menteni azokat a cikkeket, amik miatt kedvelted előző blogomat. Legalább 80-100 cikket át fogok emelni a múltból és újra publikálom itt - ez az én ajándékom a kitartásodért és lelkesedésedért.
Csekélység. Bár cserébe kérek majd valamit.
Minderről majd később.

Nagyjából ennyit szerettem volna elmondani most, a kezdésnél. Nem többet.

Tehát még egyszer üdvözlök minden régi és újabb olvasót a blogon. Belevágunk.
Remélem, kellemes utazásban lesz részed - gyere velem az én érdekes világomba. Nem bánod meg.
Ezt megígérhetem.

blokkindex0.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tombobb.blog.hu/api/trackback/id/tr475730766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dobókötél 2014.01.04. 16:42:02

Üdvözöllek! Tom Bobb.
Vártam ezt a kezdést, tudom nemcsak egyedül. Ketten biztosan. A többiek, az olvasók, a "jólmegmondók", az agyilag mosottak, maguktól fognak rád találni.
A szabályaid, a stílusod maradt a régi, nem csalódtam, de én ezért olvasom munkáid!
Ami nem tetszene, szabályaid szerint, de nem a szabályaid miatt, nem olvasnám.
Még nem volt ilyen. Örömmel veszem, hogy a "régi" dolgaidból is lesz ismétlés! Sajnos még mind (majdnem mind)aktuális "idehaza".
Kellemes utazásban lesz részem a Te világodba. Akkor utazzunk!

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2014.01.06. 04:09:11

@dobókötél: Senki sem kötelez senkit rá, hogy olyan dolgokat olvasson (és olyan dolgokban értsen egyet), ami nincs ínyére. Vannak nekem is kedvelt oldalaim, ahol olvasgatok - és ott is akadnak ostoba bejegyzések, amiket csak átfutok. Nem kellenek. Feleslegesek. De nem ítélkezem.
Nálam is lesznek - ahogy voltak is. Nem mehet minden simán. Jó utazás lesz, mert sok témám van, sok-sok mondanivalóm.

A szabályok maguktól értendők. Nem hülyegyerek vagyok, aki el akarja riasztani az olvasóit - de az is igaz, hogy nem tűröm a baromságokat. Öregszem, nehezebben tolerálok. Naná.

@eli 59: Te lettél a második a blogon. Aki "beszólt". Én is üdvözöllek.

urlajos 2014.01.30. 11:32:39

Én is üdvözöllek Tom!
Örülök,hogy újra elkezdesz politizálni.
Már éppen ki akartam törölni a könyvjelzők közül az Agymosott blogcímet.Mivel nincsenek írói hajlamaim így az előző írásaiddal nem tudtam mit kezdeni.
Mint írtam már nekem le van mentve az összes Agymosott írásod,így örülök,hogy bővíthetem a könyvtáramat.További jó munkát,jó egészséget,és minden jót!
Üdv.:urlajos

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2014.01.31. 19:05:04

@urlajos: Azt mondom, egészségedre. Fogod bővíteni a könyvtárat, mert folyamatosan jönnek majd a cikkek a kezdeti akadozások után. Jó olvasgatást neked.

nutria0421 2014.02.03. 20:54:14

Szia!
Valami belső sugallatra idetévedtem hosszú szünet után...és láss csodát. Beleolvastam és rögtön a dátumot néztem, azt hittem, valami régebbi téma körüljárása.
Örülök, hogy újra nekikezdtél!
Várom a régi cikkeket is... báááár, ha innen letöltöm, Te profitálsz belőle?
konyvaruhaz.info/hu_HU/agymosott
Az a 400ft nem összeg érte.
Mégegyszer sok sikert!
Üdv! jános

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2014.02.04. 17:25:56

@nutria0421: Köszönöm kérdésedet - igen, ha letöltöd, kapok belőle pénzt. Örülök, hogy eggyel több olvasóm lesz majd (vagyis van talán). Egy kis türelem még, aztán kezdem a szezont. Előtte erőgyűjtés.

dobókötél 2014.02.16. 10:43:56

Üdvözöllek Tom Bobb!
Nem sürgetlek csupán keveslem a írásaid az "új" blogon.
A regényeddel hogy állsz? Néhány mondat ismertetőt kaphatnánk, és idehaza megjelenik majd, mikorra várható?
Valami életjelt kérünk tőled, ha teheted sűrűbben, mint eddig.
Üdvözlettel, dobókötél

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2014.02.16. 14:54:22

@dobókötél: Nagyon kedves vagy, köszönöm a figyelmet. Tényleg jólesett. Mivel nem akarok felesleges bejegyzést erről, itt most elmesélek pár dolgot - akit érdekel, elolvassa.

First of all: akarom ezt a blogot csinálni, de nem ez a fő irányvonala az életemnek. Vannak gondolataim és ezeket szépen levésem magamnak, aztán átrendezem olvasható formátumba és keresek hozzá egy poszterképet, majd publikálom. Néha sűrűbben leszek itt, néha ritkábban.
Most éppen a ritka időszakomat élem.

Változások következtek be az életemben, melyekről idővel szót fogok ejteni. Pontosan ezek miatt a változások miatt tudtam újra elindítani egy szókimondó blogot, amolyan Agymosott 2.0 jelzésű valamit, mert némiképp szabadabb vagyok, végre nincsen annyira kötve a kezem. De erről is fogok majd mesélni.

Fontos, hogy elfogadjuk: tényleg nem ez az életem, hanem (ahogy fogalmaztad a kérdésedben is) az írói karrierem. Ez mellett nagyon kiemelt szerepet kap az életemben a feleségem és az ő politikai karrierjének megalapozása, illetve támogatása. Ez is rengeteg időt és erőt vesz el tőlem - de nem bánom.

Most a kérdésedre válaszolok.
A regényem már tavaly márciusban elkészült, azóta csak halvány, kisebb javításokat végzek rajta, illetve a folytatását készítettem elő és kezdtem el írni. Aki nem tudná: ez egy sci-fi trilógia lesz, amelyben nagyobb teret szánok a tudományoknak mintsem az agyatlan fantasztikumoknak és megmagyarázhatatlan lézerfegyvereknek meg gigasebességgel röpködő bullshit űrhajóknak. Az én regényem két lábbal áll a Földön, a története alaposan meg van támogatva tudományos háttérrel, nem találsz benne semmi kivetnivalót arra nézve, hogy elolvasván kijelentsd: elhiszem. Ez bizony így van, így kellett történnie.

Hozzáteszem.
Magyar születésű és magyar állampolgárságú író vagyok, de sosem leszek magyar író. Az itteni könyvmaffia és az állami felelősségvállalás (hiánya) miatt nem vagyok hajlandó Magyarországon értékesíteni a tehetségemet. Ez azt jelenti, hogy ha csak nincsen egy magasztosabb eszme, felkérés vagy olyan döntés az életemben, ami a jelenlegit befolyásolná, Magyarországon és magyar nyelven az egész világon nem engedélyezem a történeteim hivatalos megjelentetését. Ezt a döntést több évvel ezelőtt meghoztam és az elmúlt időszak csak ráerősített benne, hogy nem tévedtem.
Sajnálom azokat a magyar nyelven olvasni akaró embereket, akik úgymond "lemaradnak" az én regényeimről. Tényleg őszintén sajnálom, de nem adok esélyt a tehetségem elpazarlására és kizsákmányolására ezeknek az országunkba beözönlött tüsszentő hiénáknak. Nem vagyok hajlandó még több hasznot termelni nekik.
Nem.

Valószínűleg magam fogom az internet segítségével valahogy elérni, hogy azok a magyar emberek, akik elolvasnák a történeteimet, hozzájuthassanak - megkerülve a maffiát. Még nem tudom, hogyan fogom ezt kivitelezni, de most nem is izgat.

Regényem angol nyelvre fordítása tavaly év eleje óta halad és lassan be is fejeződik. Az időintervallumot látva gondolom elhiszed, hogy nem valami összedobott fordításról beszélünk - komoly, több ember által végzett, igen magas szintű munka van a háttérben. Szeretném idén értékesíteni ezt a közel két évig írt regényt, ebben minden ötletet és segítséget elfogadok, amennyiben bárki úgy érzi, hogy van rálátása erre.

Sajnálom, ha stílusom és írásmódom kissé távolságtartó és esetleg arrogánsnak hat, de szeretném kiszűrni innen azt a sok mocskot, akik az előző blognál felbukkantak. Remélem érted, hogy nem rólad és a magadfajta értelmes emberkékről beszélek.
Többen figyelmeztettek (köztük saját anyám is) arra, hogy nagyon magas az "egoküszöböm", vagyis arrogáns kis pöcs vagyok - miközben én inkább baszott erős határozottságot érzek arra nézve, miféle utat járok, ezt hogyan organizálom és merre kell tovább lépnem a pontos irányt figyelve. Nem engedhetek, nem lehetek gyengébb annál, mint tegnap voltam, mert akkor kilengek és elbukok.
Feladatom van, amit kitűztem magam elé - meg is fogom tenni. Remélem, hozzám hasonlóan sokan így élik az életüket.

Még egyszer köszönöm a "türelmetlen" kérdést és értékelem a "lökdösést". Mai nappal felraktam egy újabb cikket és előkészületben van legalább 3-4, illetve az Agymosott-blogról is kiszedtem pár régebbit, ami nem veszített aktualitásából. Ezeket majd publikálom itt is.

Kérek egy kis időt.
Szép napot minden olvasómnak.

Bogoljub 2014.03.12. 10:26:28

Én is kíváncsiságból nyomoztam utánad a világhálón emlékezve a világnézetemet megváltoztató írományaidra.Örülök, hogy újra alkotsz.Amikor bezártad az előző blogot én voltam az aki követelte az angol nyelvről írt cikkedet.Nagyon remélem, hogy az még megtalálható mert szeretném megmutatni néhány embernek.

NIKI LAURA 2014.06.22. 13:36:29

Udv a Klubban,emlekszel mikor irtam...az elozo fostalicska,erthetetlen zagyva irasokat hagyd,a Torontoi irasok vittek a csucsot,es az agymosott is kiraly volt.

Erre vegre rajottel,a sikeres nyomba viszatertel...
Mi lett a Kanadai Zsido(?) kislannyal,munkaddal,a magyar uldoztetessel,a kanadai hatosagokkal,stb

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2014.06.29. 21:58:51

@NIKI LAURA: Én is üdvözöllek. Bevallom, ennek a hanyagságnak, hogy újabban nem mesélek a blogon nyomós okai vannak, de senkit sem akartam és akarok untatni a magánéleti görcseimmel. Így aztán maradt a kussolás.
Van még mesélnivalóm, hogyne... Szeretnék mesélni, mert úgy érzem, az, ami velem történik nem mindennapi és sok ember számára tanulságos lehet. Csak nem sok időm van mostanság, ráadásul a helyzetem... hogy is mondjam...
Később mesélek. :-)

Egyébként minden rendben van. Úgy hiszem.
süti beállítások módosítása