HTML doboz

<script id="_wau0em">var _wau = _wau || [];
_wau.push(["colored", "dwcdt1wfsmgg", "0em", "493915ffffff"]);
(function() {var s=document.createElement("script"); s.async=true;
s.src="http://widgets.amung.us/colored.js";
document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(s);
})();</script>

Tom Bobb Blokk

“To learn who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize.” "Ha tudni akarod, ki szabályoz (irányít) téged, egyszerűen keresd meg, ki nem kedveli a kritkádat." - Voltaire (saját fordítás)

ELÉRHETŐSÉGEM

Ha már nem elég a személyeskedés itt a cikkek hozzászólásaiban, hadd szóljon a párbaj kettőnk között. Itt mindig megtalálsz:

tombobb kukac freemail.hu

De legyél kimért, pontos és egyszerű. (Nem viccelek.) Nincs időm marhaságokra felelni.

Facebook oldaldoboz

Utolsó kommentek

  • Don Calo': Olvastam a Kurucon az önvédelemmel és a rejtett viselésű ö.v. fegyverekkel kapcs. hsz. írásodat. E... (2018.12.19. 13:43) ÉRDEKES MONDÁSOK ÉS „ELSZÓLÁSOK”
  • urlajos: Boldog,békés újesztendő kívánok az egész családnak. urlajos (2018.01.02. 09:02) A 20 WATTOS BEJEGYZÉS
  • Tom Bobb: @urlajos: Köszönöm biztató és kedves szavaidat. Nem titkolom, hogy jó volt olvasni őket. Nagyjából... (2017.10.31. 21:11) A 20 WATTOS BEJEGYZÉS
  • urlajos: Kedves Tom! Én már nagyon régóta olvasom írásaidat.Mint egyszer már jeleztem,minden írásod megvan... (2017.10.26. 21:24) A 20 WATTOS BEJEGYZÉS
  • F.M.J.: www.youtube.com/watch?v=G2tGpnh1sbI (2017.09.24. 23:53) A 20 WATTOS BEJEGYZÉS
  • Utolsó 20

TBB main page

Tom Bobb bejegyzése 2016. január 24. 5 komment

KERN, A NAGYARCÚ

Címkék: Facebook-cikk

Már az elején leszögezhetjük - nem nekem csinál filmet "a Kern". Vagyis mivel nem nekem csinálja, én fasiszta vagyok. Kellemes kezdés, igaz?

Az egész abból fakad, hogy az ORIGO nevezetű szenny- és ponyvalap (a baloldal egyik ékesszóló pöcegödre) kiemel egy interjúból valami apró kis részletet, amely alapján lehet hergelni a "zsidó- és holokausztgyűlölő" magyarokat/olvasókat. Ezért hát az interjú címe, nem másért. Mert valójában az egész kérdezz-felelek nem erről szól.

Hanem miről? Megmondom. Arról, hogy Kern nagyarcú. Nem merem kijelenteni, hogy egy tehetségtelen balfasz, mert ez azért így nem igaz, de tény, hogy akkora arca van, mint nekem (legalább) - vagyis titkon haverkodnom kéne vele. De nem teszem. Azért sem, mert sok esetben egyszerűen nem értem azt, hogy mire veri a tamtamot. Rendezőnek ugyanis pocsék. Írónak hasonlóan szerencsétlen maskara... mi marad még? Ja persze: remek színész. És remek interjúalany. Ez kétségtelen. Jó szinkronszínész, mert kellemes hangja volt és van.
Ennyi.

Mindezt félretéve egy olyan alak, akire nem mindig lehetsz büszke. Bele lehetne itt menni szakmai dolgokba, hogy milyen tehetségtelen rendező (ő maga is bevallja, hogy nem tanulta a szakmát - látszik is), hogy milyen szerencsétlen forgatókönyvíró (dettó nem tanult erről sem semmit), de nem mélyedünk el benne, csak kijelentjük: András, kedves barátom - nem nekem készíted a filmjeidet. És mivel te magad mondtad, hogy akkor ki vagyok, hát vállalnom kell, hogy fasisztává értem...
Csak azt nem tudom, hogyan.
Buggyant Andriska.

 

Már az elején leszögezhetjük - nem nekem csinál filmet "a Kern". Vagyis mivel nem nekem csinálja, én fasiszta vagyok....

Posted by Tom Bobb Blokk on Sunday, January 24, 2016

A bejegyzés trackback címe:

https://tombobb.blog.hu/api/trackback/id/tr878307710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2016.01.24. 16:43:50

Remélem, ezzel az átkötéssel már érthetőbb vagyok - és mindenkinek kedvezek. Csak remélni tudom. Ezzel nem kellett annyit baszakodnom... :-)

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2016.01.25. 07:38:51

Ipari búvároknak, horgászoknak, elméleti fizikusoknak, punkoknak és görög-keleti papoknak sem csinál filmet. Akkor ezek a kritériumok is illenek rád?
Kicsit erőltetett a poszt. A leírásod sc/kb rendben van, de mit akarsz evvel mondani?
Kernnel az a baj, ami tisztelhető benne. Van stílusa, van véleménye, és ki meri fejteni. Márpedig az ilyen ember nem lehet mindenkinek jó. Neked ezt tudnod kell.
Megjegyzem, zenésznek is csapnivaló, de a "Lövölde tér" nagyon a szeren volt. Na nem zeneileg.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2016.01.25. 15:46:14

@F.M.J.: Nem tudom, hogy az általad felsorolt embertípusoknak csinál-e vagy sem filmeket, de mivel az interjúban direkt megbökködték ezzel a fasiszta-kérdéskörrel, még jó hogy nem csinál fasisztáknak filmeket... :-)
Egyébként csak ezt akartam mondani a "kis cikkemmel", hogy amúgy egy valamilyen szinten normális emberről beszélünk (sok rétegben tehetségtelen, de ezt kompenzálja a nagy arcával), akinek a szavaiból direkt kiragadnak egy választ, azzal adva el a címlapot - mert így lehet büdös trógernek lenni a hülyeségre mindig fogékony marha jobbosok meg valódi nácik között...

Ha egyébként erőltetettnek látod a posztomat, tudod mi a megoldás. :-) Csak azért posztoltam, mert egyébként rakok én fel naponta vélemény-posztokat a Face-re, de hogy ne érjen szó azért, mert hanyagolom a TBB-t.
Hát íme...

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2016.01.25. 17:09:51

@Tom Bobb: Csak nem kaptad fel a vizet? Igaz, nem tudtam eldönteni egyértelműen, hogy tetszik, vagy karikatúrát csinálsz az eredeti cikkből, de nem is ez volt a lényeg.

Nemrég ezt írtad: "jöhet a következő földbe döngölés...".
Nem akartam se durva lenni, se igazságtalan, de ennyit igazán megtehetek a kedvedért.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2016.01.25. 22:41:55

@F.M.J.: Nem ez történt - félre ne érts. :-) Dehogy is. Csak néha én például úgy vagyok az általam látogatott blogokkal, hogy mikor baromi unalmas a cikk, el sem olvasom, lapozok tovább. Ha meg nem értem, mit akart a szerző, legyintek... :-)
De ez én vagyok.

Ha megnézed az aktivitásomat, ritkán szólok hozzá - de akkor meg minek? Nem sértődtem meg, ne tarts ettől, mert nem volt rá okom. Nem voltál igazságtalan sem, barátom. Valóban szerettem volna egy kicsit "kemény" lenni a Kern művészkedő úrral, de valójában el kell azért ismerni, hogy mihez van tehetsége - és ki kell emelni, hogy mihez nincs. Most épp azt űzi, amihez kurvára nem ért.
De erről ennyit.
süti beállítások módosítása