HTML doboz

<script id="_wau0em">var _wau = _wau || [];
_wau.push(["colored", "dwcdt1wfsmgg", "0em", "493915ffffff"]);
(function() {var s=document.createElement("script"); s.async=true;
s.src="http://widgets.amung.us/colored.js";
document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(s);
})();</script>

Tom Bobb Blokk

“To learn who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize.” "Ha tudni akarod, ki szabályoz (irányít) téged, egyszerűen keresd meg, ki nem kedveli a kritkádat." - Voltaire (saját fordítás)

ELÉRHETŐSÉGEM

Ha már nem elég a személyeskedés itt a cikkek hozzászólásaiban, hadd szóljon a párbaj kettőnk között. Itt mindig megtalálsz:

tombobb kukac freemail.hu

De legyél kimért, pontos és egyszerű. (Nem viccelek.) Nincs időm marhaságokra felelni.

Facebook oldaldoboz

Utolsó kommentek

  • Don Calo': Olvastam a Kurucon az önvédelemmel és a rejtett viselésű ö.v. fegyverekkel kapcs. hsz. írásodat. E... (2018.12.19. 13:43) ÉRDEKES MONDÁSOK ÉS „ELSZÓLÁSOK”
  • urlajos: Boldog,békés újesztendő kívánok az egész családnak. urlajos (2018.01.02. 09:02) A 20 WATTOS BEJEGYZÉS
  • Tom Bobb: @urlajos: Köszönöm biztató és kedves szavaidat. Nem titkolom, hogy jó volt olvasni őket. Nagyjából... (2017.10.31. 21:11) A 20 WATTOS BEJEGYZÉS
  • urlajos: Kedves Tom! Én már nagyon régóta olvasom írásaidat.Mint egyszer már jeleztem,minden írásod megvan... (2017.10.26. 21:24) A 20 WATTOS BEJEGYZÉS
  • F.M.J.: www.youtube.com/watch?v=G2tGpnh1sbI (2017.09.24. 23:53) A 20 WATTOS BEJEGYZÉS
  • Utolsó 20

TBB main page

Tom Bobb bejegyzése 2017. augusztus 01. 5 komment

ÉS LÁM – VISSZATÉRTEM!

Címkék: motor

visszateresposter.jpg

– újrakezd… és… –

Van ez a helyes kis gyermek innen Stájerországból, aki gépembereket, meg felizmozott macsólecsókat játszik nekünk a filmvásznon (egyébként 70 éves múlt a héten, innen is köszöntöm és… baszki), és ő szokta volt mondogatni, hogy „I’ll be back”, ami valójában „I will be back”, ami magyarosan ennyi, hogy „Vissza fogok jönni”.
Hát, barátaim (és ellenségeim) – visszatértem.

I’ll be back.

Az ok, amiért meg kellett hoznom ezt a döntést, több mint kettős. Fogok mesélni sokat, nem csak politika lesz itt terítéken – de legfőképpen persze az. Igyekszem majd röviden és tömören fogalmazni, úgyhogy a régi haverok, akik kávé meg teasütemény mellett ültek le egy-egy bejegyzésemhez, most csalódhatnak. De csak egy kicsit.
Egyszóval több okom is volt/van a visszatérésre. Sorban mondom.

Első és legfontosabb, hogy Tom és a valódi énem/nevem össze vannak kötve. Tom Bobb volt az írói álnevem évtizedekig, de egyéb okok miatt nem olyan régen változtattam ezen. Szóval Tom és a valódi énem Alex a Facebook nevezetű szörny útján „egyek”, vagyis okom a visszatérésre leginkább az volt, hogy létezik és létezését erővel mutatja ki az említett szörnyeteg.
A magam ura akarok lenni a bejegyzéseimben, ahogy régen is, és mivel sok bejegyzésem születik a Facebook-on, most visszatérünk ide. Itt senki sem kritizál és senki sem töröl vagy zár ki egy kis időre a véleményem miatt. Ez itt az én területem.

Második okom, hogy (pontosan úgy, mint 2008 körül) egy kisebb írói válság tört rám pár hónapja, amelyet leginkább írással, folyamatos „gépveréssel” lehet enyhíteni és gyógyítani – de mivel pont maga az írás nem akar menni, legjobb, ha kicsit más témában is verem a tamtamot/a gépet. Így tehát jó kis ujjgyakorlat lesz ez a pár bejegyzés itt a jövőben.

Harmadik és legutolsó okom a gyermekem születése – és az akörüli szentséges dolgok. Volna mit mesélnem olyanoknak, akik még előtte vannak, vagy akik nyakig benne vannak, és olyanoknak is, akik már túl vannak rajta és csak nevetgélnek rajtam. Mert ők sem szentek. Sok embert és szülőt ismertem meg az utóbbi időkben és van véleményem gyereknevelésről meg úgy egyébként az apává válásról. Érdekes lesz.

Szóval visszatértem és hamarosan indul a lavina. Nem mondom, hogy nagyon aktív leszek, az biztos, hogy a 2009-2010-es aktivitásomat (havi 8-10 poszt) nem fogom elérni, de igyekszem „pörögni” majd, ahogy tőlem telik. És itt hadd ragadjam meg az alkalmat, hogy köszöntsem a „tök” nélküli TEK munkatársait is, akik most tágra nyitott szemekkel nézik, hogy „hogyan radikalizálódik” már megint ez a Tom gyerek. Hát, srácok, ez van, ha valaki nem ért egyet sem a létezésetekkel, sem a gazdáitok létezésével és vannak ötletei arra nézve, hogyan lehet tenni ellenetek és ellenük. Bocs ha nem tartom magamban azt, amikor valami irtózatos nagy faszságban van benne a kezetek (volt rá példa a múltban) és inkább leírom az olvasóimnak (és persze az utókornak), hogyan lehet tenni ellenetek – és a hülyeségeitek ellen.
Be fogok ide rakni régebbi Agymosott-bejegyzéseket is, csak javítanom kell az olvashatóságukon – ismétlem magam, nem akarok hosszú posztokat. Szóval… nyeregbe!

Visszatértem.

blokkindex8.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tombobb.blog.hu/api/trackback/id/tr6112709200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2017.08.03. 10:55:00

"Hát, barátaim (és ellenségeim) – visszatértem."
- Üdv. újra itt!

"A magam ura akarok lenni a bejegyzéseimben, ahogy régen is,"
- Most mondjam, hogy megmondtam? Nem mondtam meg, vagy legalábbis nem így. Emlékszel amikor elköszöntél? Én azt írtam, hogy rossz irányba mész.

" Itt senki sem kritizál"
- Kopnak az emlékeid? Nem volt ez itt a béke szigete, és ezután sem lesz az. Ahhoz legalább ki kell tiltanod. Annyi azért mellettem szól, hogy sosem anyázok.

"legutolsó okom a gyermekem születése – és az akörüli szentséges dolgok."
Gratulálok! Nem neked, mert emlékeim szerint ebben a projektben eddig a pontig az apai erőfeszítés nem kifejezetten emberpróbáló :). A párodat inkább megilleti az elismerés, és ha nem tolakodás, add is át neki az elismerésem!

"akik már túl vannak rajta és csak nevetgélnek rajtam. "
- Miből gondolod? Én momentán ebbe a csoportba tartozom, és népes a családom is. Nincs ebben semmi nevetgélni való. Talán soha semmit nem vettem olyan komolyan az életben, mint az apaságomat. Azt is tudom, hogy ha jól csinálod, lassacskán, de egyre több feladattal jár, mert az apai felelősség nem csak az apai feladatokra terjed ki, hanem a párkapcsolatod mindenáron tartalmas szinten tartására is. Tudod a gyereknek nem csak eltartóra, meg gondviselőre van szüksége, hanem igazi apára, igazi anyára, és ezekre együtt és egyszerre, mégpedig biztonságérzetet adó családi légkörben. Szóval, aki ezen nevetgélne, az egyszerűen hülye, felelőtlen, éretlen. Te tudod, hogy a fejlődés sokaknál megreked valahol. Az élet ezen területére is vonatkozik.

"van véleményem gyereknevelésről meg úgy egyébként az apává válásról. Érdekes lesz."
- A véleményed lassan tudássá válik, és hasonlítani sem fog a kettő. Onnan tudom, hogy nekem is volt :). Hasonlattal élve olyan, mint a sado-mazo (feltéve, hogy kedveled). Minél jobban csinálod, annál nehezebb, de minél többet adsz bele, annál jobb.

Hajrá!

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2017.08.03. 20:09:20

@F.M.J.: Köszönöm szavaidat. Az apaságról annyit, hogy tényleg sokan okosabbnak vélik magukat és csak nevetgélnek azon, hogy én hogyan oldom meg vagy hogyan akarom megoldani az éppen felmerülő helyzetet. Igazat adok benne, hogy a vélemény tudássá válik - de tegyük hozzá, hogy a tudás nem mindig valódi ismeret. Ezért van az, hogy sokan rácsodálkoznak, én hogyan akarom és hogyan nevelem a gyermekemet - mert hogy ők másként tennék vagy tették.

Ez mellett a "senki sem kritizál" arra vonatkozott, hogy nem kapok kivédhetetlen kritikákat, amikre talán még reagálni sem tudok vagy alapjában véve felesleges. Értem, hogy mit mondasz.

Az FB-profilt és az ottani lehetőséget a cikkek világgá kürtölésére megtartom, amíg ki nem tiltanak. Valószínű, hogy innen is hamarosan repülök, mert látom, merre tart a világ és nem tetszik, ergo nem fogom be a pofámat. Meglátjuk. Ha kell, az összes cikkemet pár nap alatt át tudom dobni egy távoli oldalra, ahol nem nyújtózkodik Viktor Kancigány és a sleppje karocskája.

Meglátjuk.

Hamarosan jövök.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2017.08.03. 21:46:38

@Tom Bobb:
"sokan rácsodálkoznak, én hogyan akarom és hogyan nevelem a gyermekemet - mert hogy ők másként tennék vagy tették."
- Ismerős a szitu. Így, hogy már a legkisebb csemetém is az egyetemet járja, miközben a testvérei már diplomával a zsebükben dolgoznak, és a saját kenyerüket eszik elmondhatom, hogy talán nem csináltam mindent rosszul. Meg aztán így, hogy az élet már bizonyított mondhatok talán ezt-azt a "nagytudásúaknak", főleg, ha az élet náluk is bizonyított, de sok benne a magyarázkodni való. Gondolom az idő múlásával ezekről a dolgokról is fogsz írni. Amikor én voltam benne, még nem volt blog, legalábbis én nem írtam, viszont kellően csípős összefoglalót tettem fel a témáról, ami érthetően nem okozott osztatlan lelkesedést. Ez itt a reklám helye: magan-galaxis.blog.hu/2016/02/16/_neked_konnyu_a_te_gyereked_zseni

"nem kapok kivédhetetlen kritikákat, "
- Érteni vélem, mit akarsz mondani, de elég ködösen fogalmazol. Ha a kritika kivédhetetlen, akkor jogos, ha nem jogos, akkor kivédhető, ha azért nem lehet ellene védekezni, mert netto baromság, akkor meg nem kritika. Ezekhez többnyire úgy viszonyulok, hogy az ember kritikát fogalmaz meg, ha akar, a marha meg nekem nem vitaparner, tehát nem válaszolok. Ha van rá időm, legfeljebb beégetem.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2017.08.06. 08:15:06

@F.M.J.: Nem véletlenül fogalmaztam ködösen. Később megmagyarázom. Egy bejegyzésben. Bocs. :-)

urlajos 2017.08.07. 22:48:38

Őszintén örülök visszatérésednek!
A könyvjelzők közül nem töröltem ki a TBB-t,és hetente legalább két-három alkalommal rákattintottam,bízva benne hogy
vissza térsz.Türelem tombobb.blog-ot terem.
Üdv.:urlajos
süti beállítások módosítása